سبد خرید خالی است
سبد خرید
0

انواع طرح

--2016
-

انواع طرح

--2016
-

انواع طرح

--2016
-

مشخصات کلي

ارتفاع

-1679ميلي‌‎متر
1880ميلي‌‎متر
1645

فاصله دو محور

-2700ميلي‌متر
2850ميلي‌متر
2669

حجم مخزن سوخت

-66ليتر
93ليتر
62ليتر

نوع و کلاس خودرو

اندازه رينگ

-19اينچ
19اينچ
18اينچ

جنس رينگ

-آلومينيوم
آلومينيوم
آلومينيوم

پيشرانه

نوع

-خطي
V شکل
خطي

تعداد سوپاپ

-16 سوپاپ‌
32 سوپاپ‌
16-

حجم

-2359سي سي
5663سي سي
2000سي سي

حداکثر توان

-190اسب بخار
381اسب بخار
165اسب بخار

حداکثر گشتاور

-240نيوتن متر
544نيوتن متر
204نيوتن متر

استاندارد آلايندگي

-يورو 5
-يورو 5

نوع تنفس موتور

-طبيعي
طبيعي
-

نوع سوخت

-بنزيني
بنزيني
بنزيني

جعبه دنده و سيستم انتقال نيرو

نوع جعبه دنده (گيربکس)

-اتوماتيک
اتوماتيک
اتوماتيک

تعداد دنده

-شش دنده
هشت دنده
شش دنده

محور محرک (ديفرانسيل)

-چهار چرخ
چهار چرخ
چهار چرخ

امکانات

ساير توضيحات

-- 6رادار
- درب صندوق عقب برقی
- دنده پشت فرمان
- دوربین 360 درجه
- سنسور پارک جلو و عقب
- مانیتور بزرگ
-- 2 سردکن
- 5 گرمکن
- دوربین چرخشی
- رادارجانبی
- صندوق برقی
- مانیتور بزرگ فابریک
- مموری
- ولکام

نوع استارت

-دکمه‌اي
دکمه‌اي

ترمزها

نوع ترمزهاي جلو و عقب

-ديسکي خنک شونده
ديسکي
ديسکي

چراغ ها

نوع

-زنون، LED
LED
زنون، LED، هالوژن

قابليت چراغ‌هاي جلو

-چراغ مه شکن جلو، چراغ روز (Day Light)
چراغ مه شکن جلو، تنظيم ارتفاع نور چراغ هاي جلو، چراغ روز (Day Light)
چراغ مه شکن جلو، چراغ روز (Day Light)

ساير چراغ‌ها

-چراغ ترمز عقب، چراغ راهنما روي آينه ها، چراغ مه شکن عقب
چراغ ترمز عقب، چراغ راهنما روي آينه ها
چراغ ترمز عقب، چراغ راهنما روي آينه ها، چراغ مه شکن عقب

فضاي داخلي

تعداد صندلي

-هفت عدد
هشت عدد
پنج عدد

تعداد کيسه‌هاي هوا

-يازده عدد
-شش عدد

نحوه تنظيم زاويه پشتي صندلي

-برقي
برقي
برقي

نحوه حرکت به جلو و عقب

-برقي
برقي
برقي

گرم کن صندلي

-راننده، سرنشين جلو، سرنشينان عقب

سرد کن صندلي

-سرنشينان جلو

شيشه بالابر برقي (جلو)

-

شيشه بالابر برقي (عقب)

-

تعداد درها

-پنج عدد
پنج عدد
پنج عدد

سيستم صوتي و تصويري

نوع پخش کننده

-infinity
MP3-DVD
-

درگاه USB

-

مانيتور جلو

-

مانيتور عقب

--

سيستم هشدار دهنده

سنسور دنده عقب

-

سيستم مسيرياب (نويگيشن)

-

تماس با ما